JORNADES DE FORMACIÓ DE MENTORS PER AL TREBALL AMB FAMÍLIES IMMIGRANTS (2013)

Realitzades per la Fundació Privada Can Gelabert, des d’un enfocament de formació activa, per a l’especialització de mentors en el treball amb famílies immigrants.

Dirigides especialment a l’equip, col·laboradors i interessats en el Projecte “Famílies” van tenir lloc el 22/23 de novembre del 2013 a Barcelona.

TALLER SOBRE EL TREBALL BIOGRÀFIC A TRAVÉS DEL COLLAGE (2008)

Taller per a persones grans, realitzat a la seu de la Fundació. A través del taller i de la valoració de les experiències vitals dels participants, es va pretendre fomentar la seva integració i participació alhora que reforçar la seva seguretat, autoestima i coneixement de si mateixos.

SEMINARI: ELS MALTRACTAMENTS EN LA FAMÍLIA: LA SEVA PREVENCIÓ (juny 2008)

Primer seminari realitzat a Vallendar, Alemanya, amb el tema de la violència de gènere dirigit a emigrants hispanoparlants. En col·laboració amb l’AEF i la Direcció General d’Emigració del Ministeri de Treball i Assumptes Socials.

PROJECTE ITACA (2007)

Projecte amb la Fundació Acollida i Esperança per contribuir al pis d’inserció de Barcelona – espai d’acollida i atenció integral – de malalts de sida, l’objectiu dels quals consisteix a possibilitar-los la sortida de la seva situació marginal.

Projecte RACONS (2007)

Projecte orientat a l’adquisició de valors, hàbits i pautes de conducta d’alumnes del primer cicle d’Educació Infantil, en col·laboració amb l’Escola Labouré de Barcelona.

Projecte TEIXIDORS (2005)

Projecte per a la reparació de telers de la cooperativa de Terrassa orientada a aconseguir la independència econòmica i la integració social de persones amb dificultats d’aprenentatge.

Altres projectes duts a terme amb acidH