Espai social Can Gelabert – ACIDH

Inaugurat l’any 2012, aquest espai sorgeix amb la voluntat d’establir-se com un recurs adreçat a persones amb discapacitat intel·lectual, principalment Intel·ligència límit, perdurable en el temps, i s’ha anat consolidant com a recurs a través de l’ocupabilitat, l’educació i la promoció continuades de les persones beneficiàries.

Ofereix atenció durant 6 dies a la setmana, a través d’activitats educatives, d’oci i temps lliure. La finalitat principal de l’Espai és el de promoure l’autonomia personal, la participació, l’intercanvi social, i facilitar al mateix temps la integració laboral de les persones amb diagnòstic d’intel·ligència límit.

La Fundació Privada Can Gelabert, i l’entitat social acidH, creen aquest centre per donar resposta a aquestes persones que per diverses circumstàncies no poden accedir al món laboral i que en el dia a dia tenen molts espais lliures als qui la societat no ofereix l’oportunitat d’aprofitar. Gràcies al desig i esforç d’ambdues entitats hem creat l’Espai Social localitzat fins al 2022 al carrer Santa Eulàlia del barri de Gràcia de Barcelona, i a partir d’aquest any es trasllada a una nova direcció.

El que pretén l’Espai Social és:

Per aconseguir-ho es posa a l’abast dels socis un centre en el qual tenen la possibilitat d’acudir matí i tarda per realitzar tallers adaptats a les seves necessitats i interessos, així com utilitzar espais adaptats pel temps de lleure com la sala d’ordinadors, biblioteca, sala d’estar, zona de jocs de taula i d’activitats físiques.